Finduo

Oh nie, coś poszło nie tak. Sprawdź swoje połączenie sieciowe i spróbuj ponownie.

PERSONEL Biuro Rachunkowe Elbląg

Biuro Rachunkowe PERSONEL sp. z.o.o. jest firmą prowadzącą kompleksową obsługę przedsiębiorstw, spółek z.o.o, stowarzyszeń oraz fundacji w zakresie podatkowo-księgowo-kadrowym. Instniejemy na rynku elbląskim już od 1996 roku. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów 33188​/​02 która potwierdza nasze kwalifikacje niezbędne do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Klientom którzy zamierzają dopiero rozpocząć działalność gospodarczą bezpłatnie (w przypadku podpisania z nami umowy) pomagamy w rejestracji firmy. Istnieje możliwość odbioru dokumentacji księgowo-kadrowej siedziby Państwa firmy. Zapewniamy miłą i rzetelną obsługę. NASZE BIURO JEST UBEZPIECZONE W ZAKRESIE PEŁNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ (OC) W swojej ofercie posiadamy: prowadzenie ksiąg rachunkowych prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (KPiR) rozliczanie zryczałtowanego podatku dochodowego prowadzenie ewidencji VAT rozliczanie pracowników (listy płac, kartoteki wynagrodzeń, rozliczenia roczne) prowadzenie akt osobowych pracowników (karty urlopowe, ewidencja czasu pracy, BHP) elektroniczny przekaz dokumentów wraz z obsługą wszelkich spraw związanych z ZUS-em i US wypełnianie sprawozdań do GUS rozliczanie deklaracji PFRON skompletowanie dokumentacji wraz ze sprawozdaniem finansowym dla celów kredytowych opracowanie business planów

Szczegóły

  • Biuro rachunkowe online?Tak
  • Kadry i płaceTak

Rodzaj działalności

  • Jednoosobowa działalność gospodarcza
  • Spółka
  • Fundacja

Sposób rozliczenia

  • KPIR
  • Ryczałt
  • Księga Handlowa

VAT

  • VATowiec
  • NieVATowiec

Branża

  • Budownictwo
  • E-commerce
  • Finanse i ubezpieczenia
  • Fryzjerstwo i kosmetyka
  • Gastronomia
  • Handel
  • IT
  • Marketing
  • Medycyna
  • Nieruchumości
  • Produkcja
  • Szkolenia
  • Usługi prawne
  • Inne

🌐 strona www

📞 numer telefonu

Program księgowy

  • InsERT nexo

Lokalizacja

Zostaw recenzję




Recenzje (0)


    250,00 zł