Finduo

Oh nie, coś poszło nie tak. Sprawdź swoje połączenie sieciowe i spróbuj ponownie.

Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.

„Zapewniamy spokój i poczucie kontroli dzięki sumiennej księgowości” Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o o z siedzibą w Wyrzysku, działa na rynku od 2011 roku - przez cały czas dynamicznie się rozwija. W październiku 2023 roku otworzyliśmy oddział biura w Pile. Powstało i działa w oparciu o licencje księgowe - wydawane przez Ministerstwo Finansów, a poświadczające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.  Jest to uwiarygodnienie szczególnie ważne odkąd w 2014 r. uwolniono ten zawód i może go wykonywać każda osoba bez względu na wykształcenie i kwalifikacje.   JAK PRACUJEMY Doświadczenie pozwala nam spojrzeć szerzej na sprawy naszych klientów, niż tylko z poziomu księgowego i podatkowego ujęcia operacji gospodarczych. Takie podejście do roli biura rachunkowego pozwoliło na dynamiczny rozwój - dzisiaj jesteśmy BR obsługującym ponad 500 przedsiębiorstw i zatrudniającym 35 pracowników liderem rynku lokalnego o rozpoznawalnej marce. Nad jakością pracujemy nieustannie.   Od początku działalności posiadamy też ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w PZU SA, a nawet 2 ubezpieczenia, jednak do tej pory nigdy nie zaszła potrzeba by z niego skorzystać. Mamy ambicję by księgowość firmy nie była traktowana jedynie jako wypełnienie obowiązków prawnych i podatkowych, ale by była dla osób zarządzających firmą także źródłem informacji.  Naszym celem jest to, by klient zajął się w 100% rozwojem swojej firmy, a wszystko od strony księgowej powierzył nam, mogąc przy tym spokojnie spać. ZESPÓŁ Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. powstało i działa w oparciu o kompetencje i zaangażowanie swojego zespołu. Dział kadr i płac zatrudnia obecnie 7 osób i odpowiada za obsługę spraw pracowniczych naszych klientów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, US, PIP, PFRON, sprawozdawczość GUS itp. Dział pełnej księgowości 11 osób, dział księgowości uproszczonej 10 osób - specjalistów odpowiedzialnych za obszary księgowe i podatkowe klientów, kontakty i relacje z Urzędami Skarbowymi, sprawozdawczość podatkową, finansową i statystyczną. Dział administracji to 4 osoby odpowiadające za kontakty z klientami i wsparcie w sprawach rejestrowych, technicznych, formalno prawnych, rozliczeń itp. Dział operacyjny 1 osoba odpowiedzialna za procesy i procedury w firmie oraz windykację. Zarząd 2 osoby Wszyscy nasi pracownicy uczestniczą w dedykowanych szkoleniach. DLACZEGO MY?! Nasze biuro stawia sobie za cel priorytetowy jakość obsługi klienta. Nasza oferta może być indywidualnie dostosowana do Państwa oczekiwań.   Wieloletnie doświadczenie. Certyfikat księgowy wydany przez Ministerstwo Finansów uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tyt. wykonywania zawodu w PZU SA. Ustawiczne doskonalenie kadry poprzez udział w szkoleniach, konferencjach i innych formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych i kompetencji. Reprezentujemy Państwa przed organami skarbowymi i administracyjnymi na podstawie pełnomocnictwa (ZUS, US, GUS i inne o ile zajdzie taka potrzeba). Współpracujemy zarówno z mikroprzedsiębiorstwami jak i większymi spółkami prawa handlowego z różnych branż. Usługi pozaksięgowe dla naszych klientów to m.in.: BHP, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska, RODO, w zakresie obsługi prawnej. Szanujemy Państwa czas - naszym atutem wygodne lokalizacje z parkingiem.

Szczegóły

  • Biuro rachunkowe online?Tak
  • Kadry i płaceTak

Rodzaj działalności

  • Jednoosobowa działalność gospodarcza
  • Spółka
  • Fundacja

Sposób rozliczenia

  • KPIR
  • Ryczałt
  • Księga Handlowa

VAT

  • VATowiec
  • NieVATowiec

Branża

  • Budownictwo
  • E-commerce
  • Finanse i ubezpieczenia
  • Fryzjerstwo i kosmetyka
  • Gastronomia
  • Handel
  • IT
  • Marketing
  • Medycyna
  • Nieruchumości
  • Produkcja
  • Szkolenia
  • Transport
  • Usługi prawne
  • Inne

🌐 strona www

📞 numer telefonu

Program księgowy

  • Comarch Optima
  • Enova

Lokalizacja

Zostaw recenzję




Recenzje (2)


  • RK

    Biuro rachunkowe godne polecenia. Współpracowałem z wieloma biurami, jednak to właśnie Państwo Dankowscy wyprowadzili na prostą moją księgowość. Zawsze skrupulatni, rzetelni , pracownicy niezwykle kompetentni. Jestem bardzo zadowolony i polecam każdemu kto chce spać spokojnie i o nic się nie martwić.

    Robert Kpaździernik 2025

  • AK

    „Od wielu lat powierzam obsługę księgową mojej firmy LBR i jestem bardzo zadowolona. To zespół kompetentnych specjalistów, którzy zawsze służą pomocą i cierpliwie wyjaśniają wszelkie wątpliwości. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu mam pewność, że moje sprawy księgowe są w najlepszych rękach. Zdecydowanie polecam współpracę z LBR wszystkim przedsiębiorcom poszukującym solidnych i profesjonalnych księgowych.

    Aneta Kpaździernik 2025

250,00 zł